Älskar dig!

Hela helgen har jag varit hos min älskling, från fredag till måndag :) mysigt!
Eftersom jag inte kommer vara hemma på julafton så käka vi lite julbord och gav varann våra julklappar nu :)
Min Julklapp
Och sen är de ett halv år för oss på Julafton. :)<3
Älskar dig mest av allt baby, du är helt underbar och den bästa pojkvännen. ÄLSKAR DIG! <3

Dagen idag har inte vart direkt någon höjdare. Redan imorse var jag as trött och matte provet gick åt helvete jag hade inte pluggat nånting så får väl hoppas att jag iaf får ett G! Sen skulle vi ha spinning på idrotten och i och med att jag har haft ont i halsen hela helgen så fick jag jätte ont i halsen nu och ont i huvudet hade ingen ork så hela kroppen började skaka. Så det var inte mycket jag trampade på idrotten. Sen ut till stallet och ridningen var väl det enda som gick bra. Även om han var väldigt pigg och inte ens ville göra halt. Svettig var han iaf när vi var klara! Sen skulle jag fixa burkarna med maten och ja vad händer då? Tappar 2 burkar i backen så all mat åker ut och ena burken går sönder helt så det var bara att hämta en ny och göra ny mat.
Nu är jag iaf hemma och har fortfarnade jätte ont i huvudet! Kanske ska stanna hemma imorgon från skolan för har ingen lust att vara sjuk när vi ska åka. Det är föresten bara 6 dagar kvar!! Men det konstiga är att jag inte är ett dugg taggad på Thailand just nu, inte för fem öre asså! Jag kommer sakna sönder mina älsklingar här hemma! <3
Det har iaf kommit snö och det snöar nu och det gör mig glad!
Det får avsluta det här långa inlägget!

Cya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0