:'(

Sitter i skolan och alla håller på och förbereder för release partyt för våran tidning i skolan. HEHE.
Efter skolan ska jag möta älskling sen ska vi gå ner på stan för jag ska köpa ett linne till nyår sen åker vi hem till honom. Sista gången jag blir där innan vi åker. Lite sorgligt faktiskt :'(

Helgen är så att fredag julavlsutning i skolan, till stallet och sko min häst. Sen äta restaurang med pappa, richard och robert. Sen åka och hämta älsklingen sen hem till mamma.
Hemma hos mamma hela lördag och sen åka hem till pappa på lördag kväll. Packkkaaa..
Söndag gå upp tidigt och åka ut till min häst och ta ett farväl och rida ut en sväng i snön! :))
Sen hem och åka till Arlanda och flyga 14 timmar sen THAILAND!

Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg!

allt bra med dig? :)

2009-12-17 @ 18:34:54
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Saga

Hoppas du får det bra i Thailand!

2009-12-17 @ 21:38:36
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0