Gossip Girl

Sitter med bärbara datorn  knät och kollar på Gossp Girl. Har inte sett det på as länge för jag glömmer alltid bort att det går på tvn. Sen blir det kolla på Djävulen bär prada. För den har man ju aldrig sett förut?

Imorgon är det inte någon skola för mig, har studiedag då så får en extra dag lov. skkööönt :))
Så imorgon ska jag ut till stallet och rida min häst och fixa sen vara med älskling och gå på stan.

Dagarna går så sjukt fort nu, hinner inte med, men idag har jag hunnit gjort lite saker som jag skjutit på flera dagar.
På fredag ska vi vara ute ur lägenheten så nu mera bor man bland flytt kartonger. Men längtar tills jag har ett eget rum och en stor säng som man kan få sova i utan att man blir väckt 8 på morgonen av någon som ska gå på toa.

Aja aldeles för mycket onödigt skrivande. Ska kolla klart på Gossip Girl nu.

Cya (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0