Hitta Nemo

Filmen igår vara suuuper great! Säger bara att ingen kan göra det han gjorde. Han är och kommer alltid vara The king of pop!



Nu sitter jag på lektion, fast vi kollar på Hitta Nemo. Den är så söt men har sätt den för många ggr redan så tänkte passa på att skriva ett inlägg.

Har sovit hemma hos Älskling sen i torsdags men idag ska jag vara hemma faktiskt. Igår satt vi och plugga till kvart över 11. Shit kan man inte tro om oss. Duktiga vi är då!
Idag ska jag ut till min söta häst som jag saknar så mycket. Sen blir de väl hem och läsa mera av boken som jag ska ha läst klart på torsdag men det går sådär för har bara kommit till kapitel 8 eller nåt. he he..

Nej ska väl kika klart på filmen nu, blir uppdatering ikv.

Cya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0