regn regn och ännu mera regn.

Den här dagen har varit seg som bara den!
Gymma idag på idrotten, så idag har man rört lite på sig och kommer säkert ha träningsvärk imorgon! (Y)
Sen ut till stallet, rida gick ju sådär. Var många samtidigt i ridhuset och vissa är ju riktigt dumma som inte ens kan ha koll på vart dom rider!?
Pinnen var väldigt tittig av sig också och blev JÄTTE rädd för väggen?
Sen skulle jag galoppera och fick till och med använda spö på honom för att det skulle hända nåt. Men sen gick det super och jag nöjde med mig det :)
Sen skulle jag åka bussen hem och NEJ FÖR DEN VAR JU INTE FÖRSENAD? fick vänta en halvtimme i regnet. Sen kom den äntligen sen när vi kommer till lasarettet så ska vi byta buss. Aha. Hem kom man ju iaf.
Pappa var snäll och hämtade mig från centralen så slapp jag gå hem.
Nu ska jag duscha och sen chilla vid tvn tror ja :)

Cya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0