Subway

Nyss haft lunch, orka inte gå till skolan och äta så blev Subway istället, men aldrig mer subway va inge gott :)

Stallet igår gick bra, jag tränade vid 4 och det gick sådär, han var het och hade inte lust att stå still för 5 sekunder. Sen ramla jag av min häst och flög in i väggen, inte så jävla skönt men det var mitt fel. Puss på min söta häst iaf för han är så sööt och underbar :*

Igår var vi på "kvällsrunda" huhu det var scary men mer berättar jag inte (;

Idag ska jag fota Emelie och Lizzy :))


Lizzy

Skriver mer sen Cya (;


Kommentarer
Postat av: mikaela

åh vilken fin häst ;) du får fota mej o henne nån dag oxå :D

2009-10-15 @ 23:08:50
URL: http://mikeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0