Onsdag

Blev aldrig någon fotografering med mikaela och Challe igår pga av det sugiga vädret (alltså regn) så vi tar det en annan dag när solen tittar fram :)

Istället tog jag med kameran till stallet idag och skulle fota sandra när hon träna Regina men blev inte så många bilder.

Annars rätt seg dag idag. I skolan ska vi göra broshyrer och fick cpe på InDesign programmet. Trodde datan skulle åka ut genom fönstret ett antal gånger. Men gick liite bättre tillslut. Slut iaf klockan 12 och sen hem och åkte ut till stallet.
Skulle rida pinnen i paddocken idag och kände att jag hade varken lust elr ork att rida så blev inge längre ridpass.
Imorgon är det 3 månader för mig och älsklingen så då ska jag åka hem till honom. Han har hittat på nån överraskning som jag inte får veta nått om. Undra vad det är!?

Nej nu ska ja sluta skriva. ses puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0