Skolan

Sitter i skolan nu och ska ha estet. Snacka om seg lektion vi gör inte ett piss.
Vi ska redigera bilder och spara dom och ingenting funkar! Skit bra!

Ah efter skolan ska jag ut till stallet och rida min älskling, Som har varit lite halt och svullen i
hoven men är frisk nu! Så han var suuuper pigg igår när jag red honom. Menmen han
har blivit mycket bättre nu det går framåt hela tiden med träningen! :)

Sen ville mikaela att jag skulle fota henne med Challe så ska väl göra det på em också :)

Inte får man vara hemma heller för vi ska ha husvisning hemma så allt ska vara suuuper rent!

Men kan inte säga nåt annat än att jag längtar som f*n tills vi flyttar så jag äntligen får ett eget rum!



Lägger också upp en bild på Charlotte som jag fotade härom dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0