söndag

Hela helgen har spenderats med älskling, igår var vi hemma helt själva väldigt skönt. Vi drog på hällaträffen och var där en stund sen käka donken sen hem och kolla på film :)

Idag har det inte hänt nåt speciellt alls, vaknade kvart i 8 typ som alla andra dagar. Kan verkligen inte sova på morgonen vaknar alltid jätte tidigt fast jag är jätte trött eller om jag vart uppe sent. Fattar inte varför men snart får jag cepe.. 
Sen har vi bara vart hemma och kollat på två filmer och tagit det lugnt. Sen åkte älskling hem och jag åkte ut till stallet. Pinnen fick vila idag också för han verkade väldigt sur och trött. Han är inte van att jobba såhär många dagar i veckan från vad han gick förut.



*Ignorera mitt face tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0