Trött.

Har glömt att skriva om vad jag och älskling gjorde på våran 3 månaders dag, så kommer nu!

Min suuuper gulliga pojkvän hade dukat fram och lagat mat åt oss. Sen hade han fixat med vit duk och lagt ut rosblad på hela bordet och tänt ljus. Och sen låg det tre rosor på min tallrik! Så jävla söt pojkvän man har! Älskar deeeej :*<3

Annars har min måndag varit väldigt seg, har vart jätte trött och inte orkat någonting känns det som. Har bara längtat hem till min säng så jag får sova.
Vi hade dans på våran idrott idag på dansverkstan och haha snacka om att inte ha nån taktkänsla, kände att jag sög på dansen. Dans kanske inte är min starka sida trots allt. Även fast det är väldigt kul!

Tog några bilder på de fina rosorna jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0