19e April

Idag har det varit skola och bodypump på feelgood. Mina armar skakade rätt mycket. he-he.

Sen skulle jag rida, jag hade sagt att det skulle bli vila idag för oss båda. Men bestämde mig för att följa med ut på en ridtur ändå. Så blev att rida till ikea fältet och skulle köra lite kondition. Och han var suuuper pigg hehe så var bra att han fick springa av sig. Medans dom andra galopperade framför så ville självklart pinnen också galoppera men det fick han inte. För då skulle de gå i 180. Sen så kom den stunden då Pinnen ville likna Zorros häst. Han stegrade och sedan sköt iväg i snabb trav. Vilken häst va!... Kände verkligen att det var tur att jag tog gramanen på honom..


Sikken snygging!

Men nu ska jag försöka göra det sista på engelskan. Hörshej! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0