sthlm

Idag blev det ridning ute i regnet eftersom det va fullt i båda ridhusen. I början gick det inte så bra. Skulle försöka få honom att jobba mera med bakdelen men han streta emot. Så fort jag släppte tygeln för ett ögonblick så tog han upp huvudet och svängde ut med huvudet åt andra hållet.
Sen så red jag tillbaka till stallet när ridhuset blev ledigt igen och gick in för att trava honom lite och då gick det mycket bättre. Han lyssnade men var väldigt seg så fick sitta och driva på hela tiden för att han inte skulle stanna.

Imorgon blir det vila för honom eftersom jag åker till Stockholm vid ett, mamma har bjudit med mig till Körslaget!

Nu blir det film och sova!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Välkommen till Stockholm då :D

2010-04-23 @ 22:54:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0