2a Augusti

Månaden är redan Augusti och känns som att hösten snart är här. Bara någon vecka kvar sen börjar skolan igen. Både jobbigt och kul.

Vi var som sagt och hämtade hem hästen idag från betet. Tror hon tyckte det var ganska skönt att komma hem till sin box igen. Hon såg iaf skapligt nöjd ut! :-) Iaf så är hon inte någon som gillar att stå i transport och ännu jobbigare tycker hon att det är när det går sakta. Såklart så hamnade vi i en bilkö med hästen. Men hon skötte sig bättre än väntat så får se det som en bra träning för henne.
Glömde såklart att ta med mina nya saker till stallet idag. Men ska försöka komma ihåg det till imorgon!
 
Fick äntligen sitta upp och rida igen efter ungefär 4 veckor. Haha jag kände mig verkligen som en nybörjare. Trodde inte man kunde glömma det på så snabb tid. Men efter ett tag så smällde det till i huvudet sen kände jag precis och hon jobbade på fint idag. Men en aning slö var hon men inte så konstigt efter en sån vila!

Nu ska jag gå och lägga mig efter filmmys med Jenny och Erika. Vi hyrde en Rysare men som inte alls var så läskig som den såg ut på framsidan. Men bra var det iaf. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0