Times goes by

Det värsta som finns är när klockan ringer på morgonen! Hade verkligen ingen lust att gå upp imorse. Men men måste ju komma i tid till skolan så det var ju bara att gå upp. Sitter i skolan nu och ska ha Engelska? tror jag..

Nu är det iaf färdigt och bestämt. Imorgon lördag flyttar jag min häst till Hallsta ridklubb. Eftersom jag kommer att bo hos mamma i hallsta ett tag fram över så blir det för jobbigt att pendla från hallsta till västerås varje dag. Vill egentligen inte flytta henne eftersom jag trivs så himla bra på hamre. Men blir nog bra i hallsta med! Men kommer att flytta tillbaka till Hamre igen efter ett par månader när jag flyttar tillbaka till Västerås igen.
Så idag blir det att åka ut till hästen och rida för hovslagaren kommer och slår på en ny sko i em. Sen blir det att förbereda allt för imorgon. Ska ha stalljouren på lördag fm så det betyder att jag måste åka till stallet vid 7 från hallsta! Wei...




Bella på sommarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0