untz

Ja hej.
Sitter i skolan och gör absolut ingenting. Eller försöker göra en filmrecension men får ingen större inspiration. Än så länge innehåller den hela 4 meningar. Så lite har jag gjort under snart sex timmar i skolan! Förutom det så har vi ju också kollat på filmen i skolan. Skulle annars vara konstigt att göra en filmrecension av en film man inte sett.

Aja vem bryr sig?
Om cirkus 30 min sitter jag på tåget hem och om cirkus 40 min rullar tåget mot ljusare tider. Eller inte det var ju mot hallsta.. Jekla skit inte den här gången heller.

När jag kommit till mitt place ska jag mysa i våran mysiga blåa soffa med antingen nudlar eller chili con carne. Svårt val har inte bestämt mig ännu. Efter det rullar bilen mot min prinsessa och hoppträning. Today is the day som jag ska välja vilken höjd jag hoppar på söndag... Ja framtiden får vi se senare!

LATER!



RAWRRRR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0