10e Februari

Har äntligen frisknat till så idag sitter jag i skolan och har avklarat mitt första prov! Tror det gick ganska bra faktiskt för att ha börjat plugga igår. Nu är det bara matte provet kvar, och kanske ska oroa mig för det istället för matte är inte min starka sida direkt!

Igår kväll gick jag förbi stallet och kollade till pinnen. Svullnade hade faktiskt gått ner väldigt mycket och det känns skönt :) Även om han fortfarande är lite varm på benet. Men vi tror att han fått en spark i hagen. Men om några dagar är han tillbaka igen!

Stog och väntade på bussen imorse i snöstormen och kom på att det är jag som har intaget idag! Känns kul! eller inte.. Som tur är ska jag ialla fall träffa min älskling en snabbis efter stallet. :*

Nu börjar min lektion igen, cya ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0