19e Februari

Första gången EVER, jag satt och pluggade igår enda sedan halv 5 till typ halv 8 och gjorde inget annat än att plugga! Annars brukar jag alltid logga in på facebook eller något annat.

Ialla fall så är det freddddddddaagg idag fett bra!! Jag ska gå och köpa godis också har typ aldrig varit såhär sugen på godis som jag är nu. Ville ha redan igår men pappa vägrade åka med mig ner på ica för att köpa godis!

Sen blir det ridning tror jag benet gör inte lika ont idag så tror det blir ridning sen sköönt :)
Sen kommer älskling hem till mig. myyyys♥

Nu ska vi ha Webbdesign hela dagen alltså i 6 timmar, känns som att det kommer bli liiiite tjatigt! (y)



Sööööta carro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0