23e Februari

Har haft en full dag idag, har inte hunnit skriva ett enda inlägg enda tills nu. Iaf så började dagen med friluftsdag ute på björnön med skolan. Och skulle ha med oboy och såklart så koka mjölken över, Duktig! Sen gick jag ner till björnön ( ännu mera dukitgt, fast det är inte spec långt hehe ) kolla när dom åkte pulka och satt och frös lite grann och skulle gå in i värme stugan som inte ens var varm (y)
Sen sluta en timma tidigare och hem och kollade igenom alla program av Ponnyakuten på SvtPlay och kan säga att det är värt att kolla på om man är hästintresaserad, man lär sig bara av att kolla på programmet!

Sen hjälpte jag pappa att få upp min nya tapet på väggen, fifan vad bra det blev! Bilder kommer sen! :)
Sen gick jag även förbi stallet och hälsade på min bebis och linda om hans svullna ben och borsta av han. Alla hästarna hade rymt ifrån hagen också... typ 3e gången eller nåt!?
Hem och fixade det sista i rummet och ställde iordning allt. DUKTIG CHHHEEJ VAVAVA :D

Nu blir det lägga sig i sängen och sova puss! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0