9e Februari

Återigen en ny Design. Och nu är jag helt nöjd!
Blev lite finare med färger!
Är hemma och sjuk idag igen. Suck böjar bli tråkigt att bara ligga hemma.
Slank i alla fall förbi stallet imorse och tog av lindorna på pinnen och han är fortfarande svullen så nu är det dags att ringa veterinären så vi får klart för vad som har hänt.
Har försökt att plugga också men gick sådär. Jag behöver plugga eftersom jag har TVÅ prov imorgon. Matematik och programhantering? tror jag. Vet inte vilket ämne det tillhör när det gäller Sandros lektioner. Och sen behöver jag städa och fixa och ställa i ordning i mitt rum men vilket jag inte riktigt orkar just nu.


Ge mig sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0