Facebook?

Happ det var väl endå dags för även lilla mig att skaffa Facebook så nu har jag gjort det!
Vet inte om det är min grejj men det märker vi väl snart :)

Slutade skolan tio över tio idag ganska skönt. Efter det gick jag och några Bytingar och lånade Engelska bok som vi måste läsa. Suck hatar Engelska fattar endå inget.. Sen träffade jag saknade Danni nere på stan för att ta en fika och snacka om allt. Väldigt Mysigt :)
Sen blev det ta bussen hem och nu sitter jag här i min säng och gör.. Ingenting? Jo väntar på älskling som ska komma förbi en stund sen ska jag till stallet och ta hand om min häst!



Julafton i Thailand :)

Cy A

Kommentarer
Postat av: danni

riktigt mysigt att träffas igen, saknat dej <3 måste göras om!

2010-02-06 @ 17:56:44
URL: http://ttypella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0