Soulweeper

Helgen är över. Helgen har varit lugn har ätit restaurang vilket var väldigt gott, var fortfarande mätt när jag vaknade på söndagen! Åkte också ut till Berg och hälsade på, trevligt!
Lördagen blev det också färga håret eftersom jag inte fått tid till det innan. Nu syns inte utväxten lika mycket (y)
Sen hem till Oliver på söndag och kollade på Sommaren med Göran för andra gången. Lika bra även denna gång!

Idag skolan, hade fotboll på idrotten och jag rekomenderar inte att spela fotboll utan skor, men fick låna klaras skor efter typ halva lektionen. Bättre än inga i allafall. Saknar fotbollen lite måste jag medge men är man bollrädd så går det nog inte så bra och väljer hellre hästen före en ful boll.

Nu blir det plugga till Engelska provet vi har imorgon! Det kan behövas! Har lite annat som också måste göra och kan ju säga att det inte är ofta jag behöver plugga så det är väl bara att ta tag i det!

Cy A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0