BANKOK

Nu är det dags att lämna Ao nang och åka vidare mot Bankok. Där vi spenderar våra sista dagar för en massa shopping i nåt shopping center med 8 våningar eller vad de var.
Känns lite tråkigt att det är sista dagen man kan steka idag och det regnar!?
När jag kommer hem så ni få se massor med bilder iaf!
Igår åkte vi ut till en öde ö och solade och sen hängde med vilda apor. Ganska koolt faktiskt!

Tänker på min lilla söta häst som står där ute i snöovädret, burr stackare saknar dig min bebiiis!

Nej nu ska jag nog gå till poolen och sola lite för det har slutat regna, regna typ 2 min? haha
Kan ju liksom inte vara blek när jag kommer hem igen? :D

Cyaaaaa
saknar min oliver!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg =)

2010-01-04 @ 20:04:48
URL: http://iissic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0