BESÖKSREKORD

Loggar in på bloggen efter en bra men ganska seg helg och ser att jag haft besöksrekord på min blogg. Trevligt! det gillas :)

Fredagen var jag hos Carro med sandra och Mikelii och kollade på American pie 2 och sen något annat som inte borde tas här. Blää...
Lördagen kom älskling och vi bara tog det lugnt och var hemma vilket var ganska skönt efter inte ha sovit så mycket i helgen.
Upp tidigt och stalljouren på söndag vilket inte var så kul! menmen.  Trött var jag iaf efter den..

Träffade på Kenza i Thailand också, vilket var lite kul eftersom vi var på en ganska liten ö som heter Poda Island.


IGNORERA MITT FACE TACK! ;D

Men nu ska jag ha lektion cyaa :)

Kommentarer
Postat av: linn

fan va tufft! var nyss in på hennes blogg och sen kommer jag hit och ser det där

2010-01-19 @ 13:14:32
URL: http://linnnordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0