Glada Hästen

Igår blev det ingen ridning med pinnen, kände att jag hade noll lust. Så istället tog jag och Carro saxen och klippte pinnens man och pannlugg. Sicken snygging häst jag hade när vi var klara! :D
Sen åkte jag och pappa till Glada hästen och köpte lite nya saker. En martingal, saltsten, fleecetäcke och en ny grimma. Det behövdes så idag blir det testa alla nya saker och ridning.

Känner att min blogg behöver fixas lite här och var och derför kommer jag att fixa det och en ny header som sagt. Känner att min blogg är ganska tråkig.. Ska försöka bli bätter på att ladda upp flera bilder. Men eftersom vi fortfarande inte har något internet hemma så blir det svårt att uppdatera bloggen för jag kan bara göra det i skolan.

Kommer bilder på valparna också jag tog för några dagar sen i ett senare inlägg.

Cy A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0