Tillbaka till det vanliga..

Tillbaka i sverige, tillbaka till skolan, tillbaka till det gamla vanorna.
Huh finns mycket att berätta men får se hur mycket jag kommer orka skriva.
Resan har varit bra men ganska skönt att vara hemma endå :)
Det är ju ungefär 50 graders skillnad från Thailand till sverige så frysa hör ju till vardagen!
Har dock inte kunnat setat vid datorn sen jag kom hem eftersom det är dags för ännu en flytt.. Tredje gången på 3 månader. Så har alltså inget internet i det nya huset. Kommer väl nästa vecka tror jag.

Att vara tillbaka i skolan suger ganska mycket hade inte klagat om lovet varat i en vecka till..

Laddade upp bilderna från thailand idag, ja skäms en vecka efter jag kommit hem och nu gör jag det? Anledningen är att jag tappade bort min kära kamerasladd men hittade den i lägenheten igår.




Skriver mera sen, Cyaaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0