16e Juni

Idag bytte Sandra och jag häst så jag fick rida på Regina. Kändes väldigt annorlunda. Jag tyckte hon hade väldigt mycket gung i sig och var väääldigt seg och reagerade kanppt på spöet. Men till slut fick jag henne att lyssna i skritten och en kort stund i traven tills vi skulle galoppera då hon körde ut hela rumpan och vägrade fatta galopp. Till slut när vi galoppera då råkade hon dra iväg med mig men lyckades få stopp på henne. Herregud jag var lika röd som en tomat efter det. Men jag är nöjd ändå eftersom jag trodde hon skulle vara värre haha! Kändes skönt att få sitta på sin snälla Bella efter det, tror jag håller mig till Bella hädanefter! ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nääääääääe vad elak du är :(... reginis är snäll!!

2010-06-17 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0