20e Juni

Träffade mamma idag på fm och vi shoppade massor med kläder! :-)



Jeansjacka från JC, två linnen och shorts från HM och en tjocktröja från Stadium.

På em så blev det stallet och idag flyttade jag Bella till annat stall på Hamre. Mycket mindre och inte lika mycket folk så det kan bli ganska skönt. Men ska bara stå där över sommaren sen flyttar hon tillbaka till sin vanliga box. :-) Sen blev det en tur ut i skogen med Carro. Eftersom jag hade dålig fantasi på hur jag skulle rida och vi inte hade varit ute på länge så skadar det inte. Massa med myggor bara som gillar att bita på söta Bella!!

Nu ska jag äntligen få breda ut mig i sängen eftersom jag sover själv inatt! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0