2a Juni

(Måste bara säga shiit vad tiden går fort! Det är redan juni och sommarlovet börjar nästa vecka!?)

Longerade Bella idag. Ville se hur hon gick i linan och hon var mycket duktig. Dock så vände hon in på volten när vi skulle göra halt istället för att bara stanna.



Här är min omplåstrade häst. Härom dagen så skulle jag ta in henne från hennes nya hage. När hon plötsligt får panik och försöker hoppa över järngrinden till hagen. Men hon får ingen sats och fastnar med frambenen på grinden och ligger på grinden. Jag får panik och vet inte vad jag ska göra men på något konstigt sätt så ställer hon sig upp på alla fyra igen. Så nu har  hon två skrapsår på båda frambenen. Tur i oturen att inget gick värre iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0