dagens pass

Idag blev det hoppning i paddocken. Snart hoppas jag att det regnar för det är himla dammigt i paddocken. När vi kom in i stallet idag så var mina svarta skydd gråa och både sadeln och schabraket var dammigt!

Iaf hoppningen gick jätte bra. Såhär såg banan ut:


Nu när man inte förtillfälligt inte har någon Photoshop på datorn så får Paint duga ;-)
Hindren var inte så värst höga, planket låg ungefär på 80 eller 90 cm tror jag. Hon lyfter knappt på benen när det är så lågt så hon hoppar mycket bättre när det blir lite högre. Jag känner mig verkligen säker på henne i hoppning för hon hoppar verkligen allt och när vi kom för nära hindret så fixa hon det fint! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0