Dagens ridpass

Kul att när man kommer hem ska sätta sig i sängen så brakar sängen till. Så kollar man under sängen så sitter ena benet helt snett. Hann jag gå upp så mycket i vikt när jag sov hos mamma inatt?

I alla fall så var det första dagen på våran dressyr kurs idag. Det började med att jag glömde mitt spö i skåpet så hon var väldigt seg. Så tack vare det gick det inge bra eftersom jag fick skänkla hela tiden för att få henne framåt. Men i slutet av passet gick hon jätte fint. Sista galoppen gick hon super! Vi gjorde en fin avsaktning utan att tappa kontakten.
Så imorgon blir det att träna på öppna och då ska jag se till att inte glömma spö och se om pappa kan filma eller ta kort om vi inte får tag på någon filmkamera.

Har tyvärr inga bilder på den här datorn eftersom min inte går att sätta på så har fått låna min pojkväns dator! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0