Dagens ridpass

Jag är väldigt nöjd med dagens ridpass. Hon jobbade på väldigt bra i paddocken. Men hon var väldigt pigg och ville gärna galoppera på. Jobbade mycket i volter och serpentiner för att få lös bogen. Sen så hoppade vi några terräng hinder vilket hon tyckte var väldigt kul! Första gången vi kom på hindret var jag inte riktigt beredd på att hon skulle dra så mycket som hon gjorde så hon drog iväg med mig och flög över stocken. Jag fick knappt stopp på henne efter men andra gången var jag med beredd men tredje och sista gången gick jätte bra då hon verkligen lyssnade på mig och höll tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Jessica

hejhej, allt bra ?

2010-06-26 @ 20:56:34
URL: http://essiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0