Happy as a hippo

Äntligen så funkar internet på pappas dator igen. Wii äntligen slipper jag den lilla mini datorn som man knappt ser texten på. Mhih plus att jag har alla mina bilder igen!

Idag hade vi stallmöte, vilket betyder att vi pratar om vilka hagar hästarna ska gå i, med vilken häst, morgon fodring, utsläpp, helg jourer o.s.v. Så nu ska vi flytta Bella och Tilda till en annan hage där det är mycket mera gräs som de får äta. Det bästa av allt är att hagen är precis utanför mitt köksfönster. Ganska mysigt att kunna äta frukost och kolla på min vackra häst at the same time! ;-)

Sen blev det en kvällsridning. Eftersom det har varit 200 grader varmt idag så går det inte att rida mitt på dagen. I alla fall så blev det en sväng på Hässlöfältet. Travade lite på gräsvolten och galopperade på fältet! Svettigt var det när vi var klara men men.
Sen fick jag CP på alla mygg som satt överallt både på hästen och mig. Hade seriöst 20 myggor på mitt ben. Och 30 st som satt på Bellas hals. UÄK!


Bild från sommaren 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0