15e Mars

Idag har det blivit besök hos doktorn. Och fick världens bästa nyhet att mitt öra ser jätte bra ut. Det har till och med blivit bättre sen sist sa han! Så nu behöver jag inte komma dit fören om två år! Yes!!!! För den som inte vet så är sjukhuset som mitt andra hem och redan när jag var 11 månader eller nåt sånt gjorde jag min först operation (n)

Sen så åkte jag ner på stan och träffa Danni. Hahaha
Danni: Kolla ankan den står på två ben!! Smart tjej det där! haha vi fick ett gott skratt iaf!
Sen så blev det hem och träna och nu ligger jag i sängen och borde plugga. Men... nej...


Kommentarer
Postat av: danni

HAHAHHAHAHAH (a) mys vare iaf :*

2010-03-15 @ 22:08:43
URL: http://ttypella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0