21a Mars

Och jag som trodde att våren var här men nej. När man vaknar så vräker snön ner och våren är som bort blåst..!

Vaknade tio i 7 imorse och har gjort det varje dag i en vecka och spelar ingen roll om jag lägger mig sent eller tidigt. Ändå vaknar jag samma tid varje morgon även om jag är jätte trött och det gör mig galen för jag vill sova!

Ridningen idag gick inge vidare. Skulle galoppera men istället blev pinnen helt galen och började springa och hetsa upp sig och det tog typ en kvart att få honom lugn igen. Sen försökte jag galoppera igen och då blev han nästan likdan fast pyttelite lugnare. Så nu är jag helt slut. Svätten rann om oss båda när vi var klara men lite duktig var han för när han väl kom in i galoppen är den bra. Det är bara innan och efter som han är dryg..

Helgen har varit bra annars och sov hos älskling också myspys.
Nu blir det läsa boken och sen soooooooova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0