25e Mars

Var förbi skolan imorse och pluggade matte, Duktig chej! Men gjorde inte klart allt så måste gå dit på onsdag nästa vecka. (n) Sen så blev det en vända på stan och slängde ut 500 kr på en ny tröja och en t-shirt. Tyckte jag kunde unna mig något nytt eftersom jag inte gjort det på väääääldigt länge. Skämmer liksom bort min häst lite för mycket ibland (a)

Sen blev det hem och ut till stallet och löshoppa med min polle. Och i början gick det inte så bra eftersom han trängde sig igenom på sidan mellan väggen och hindret som är typ 50 cm brett. JÄÄTTE bra jobbat pinnen. Så då fick vi ställa för och då gick det bättre. Han hoppa 1 m :)) Fick tyvärr inga bilder. Eftersom lilla jag glömde kameran hemma! Men bilder kommer nästa gång!
OCH EN SAK TILL :D Vi har anmält oss till våran första hopptävling. Åh så kul det ska bli! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0