8e Mars

Shit vad min uppdatering har varit dålig under lovet. Tvärr är det sköna lovet slut så nu blir det mera uppdatering jag lovar!

Igår fick vi besök av Ia och Lee och eftersom Lee är ifrån England så måste man prata engelska och det är inte jag bäst på så för mig blev det mest bara av att sitta tyst och se dum ut (;
Efter det blev det stallet och red min polle och det gick jätte bra. Känns verkligen härligt att få sätta igång honom igen. Nu kör vi så det ryker! :) Vi körde tempoväxlingar och hoppade över kryss och när vi var klara var han riktigt mjuk :)

Nu blir det satsa på Beach 2010 , börja träna och äta mindre. Haha ska vinna våran jävla tävling ;D ( Har en tävling med min kille om vem som kan gå ner mest på två månader ) (y)

Nej nu blir det snart skolan måste rappa på så jag inte missar bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0