Irriterad

Ja det är just det jag är nu! Försöker att fixa ett Cv på internet och för det första så fattar jag ingenting av sidan och allt bara krånglar! Usch nej nu stängde jag ner allt nu struntar jag i det där!!

Köpte ny sadel idag till pinnen också, härligt nu är det avklarat. jätte nöjd faktiskt! :))
Ridningen gick däremot inte så bra eller jo galoppen gick bra han gick ganska kort galopp en gång. Men han kan vara huuuur lugn som helst och så fort jag gör en galopp fattning taggar han till som tusan och vet knappt vart han ska ta vägen och sätter iväg i världens fart. Sen så galopperar han ett varv sen bryter han av. Sådär får man hålla på tills han lugnar ner sig och fattar vad han ska göra. Men har knappt galoppera så mycket på senaste tiden så får börja träna mer på det nu så det sitter! :)
Annars var han ganska vinglig och ur focus idag i ridningen men kan bero på mig att det var annorlunda med en ny sadel. Har man liksom ridit i en och samma sadel i över två år så känns det väldigt ovant. :)

Nu ska min fredag tillbringas med min engelska bok och tv tittande. Imorgon blir det tidigt för då ska jag vara funktionär på Hamre. Yey.....

Grejjerna från Kina :)





Conversen ser röda ut på bilderna men är rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0