Sova i New York

Efter stan igår så mötte jag upp min älskling på stan och sen blev det åka hem till mig och kolla på film. Det blev Äntligen Midsommar och den sög eller nej men den var inte så rolig. I vilket fall efter det var han tvungen att åka hem.. Hann inte med att träna igår så nu har jag liiiite dåligt samvete och ska fan träna som en idiot idag efter stallet!

Nejp snart lunch sen svenska och ska förmodligen få sluta tidigare idag, Gillarrt!!! ;-)


Såhär ser mitt rum ut nu + att min spegel är ommålad till svart.
Saknar dock min 180 säng som numera inte får plats :(


Kommentarer
Postat av: Fanny

fan vad snyggt :D

2010-03-11 @ 14:24:25
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0