10e Maj

Snacka om skön vecka det här blir! Skolan idag till 2 , lediga imorgon,torsdag och fredag sen slutar man 12 på onsdag ;-) Känns lagom skönt :D Men det är bara bra för då hinner jag lägga ner mycket tid på hästarna! :)

Hade tänkt att vänta tills imorgon innan jag red min lilla bellefleur men eftersom hon hade lite för mycket energi efter en lång dag i transport och gått i en liten rasthage så tyckte jag minsann att det inte skadade att hon fick ridas. Gick jätte bra men verkligen stor skillnad mellan henne och pinnen. Pinnen har sin egna motor och henne behöver man rida hela tiden annars saktar hon av så var helt slut när jag kom hem. Kanske får upp min kassa kondition lite nu också ;-) Sen red jag pinnen. Det gick väldigt bra idag, han lyssnade jätte bra. Sen blev jag lite för trött och orkade inte rida mera. Men men.. Hoppas att de går bra imorgon! (y)



Här har ni en bild på snyggingen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0