21a Maj

Skönt med fredag! Fast jag längtar inte tills imorgon för då åker min bebis ifrån mig :( Usch jobbigt det kommer att bli. Att inte se honom som man har gjort i princip varje dag det senaste åren. Men han kommer få det bra iaf! Så idag kommer veterinären ut och kollar igenom honom och raspar tänder. Sedan blir det att rida ut om det inte regnar! Hade egentligen tänkt att duscha honom men det är ganska kallt idag så vi får se.
För Bella blir det nog att vila idag eftersom att jag har så mycket att göra ändå. Samtidigt vill jag inte rida allt för mycket i din sadeln vi har nu eftersom den inte sitter så bra på henne. Får hoppas på att den nya sadeln kommer så fort som möjligt!
Ska väl kila hem nu får sluta när jag vill så orkar inte sitta kvar här! Så Cya! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0