En sten?

Skulle skritta ut i skogen idag med Bella. Men när vi skrittat en bit så upptäckte jag att det inte var så avslappnande som jag tänkt mig. Det började med att hon kollade på en helt vanlig sten. Den var jätte läskig så hon snurra om och skulle springa hem. Men nej du det skulle hon inte få göra. Hon blev rädd för en gubbe och en hund, fyra stenar och en fågel och plast som blåste. Snacka om sjukt tittig häst. Jämför man med pinnen så är han ju väldens lugnaste häst! Men iaf så vände vi tillbaka till stallet igen och red inne i ridhuset istället och då gick det mycket bättre! :)

Sedan gick jag en promenad  med pinnen :)

Gud vad jag kommer sakna min fiiina prins! ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0