jag dör

Matte nationella gick mycket bättre än vad jag väntat mig. Känns skönt att ha gjort det nu iaf..

Sen på bussen på vägen hem höll jag på att dö, trodde jag iaf. Då det kommer ett helt fullt lass med små barn. Den ena sitter och skriker MONSTERSKIT!!! den andra sitter och stirrar på mig som om jag var en utomjording, den tredje har klämt in sitt huvudet mellan min stol och en unge bredvid mig och sitter och skriker i örat. När alla ska gå av bussen så ramlar den fjärde på mig!

Nu är jag i allafall hemma och äter nudlar sen blir det stallet och rida min pollar. Sen blir det en sväng förbi Glada hästen och köpa lite nytt till hästen! :-) Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0