days

Dagen har rullat på, började dagen med att åka till stallet vid 9. Morgon pigg eller vad!? Men lika bra att gå upp när man vaknar 20 min innan klockan ringer. Blev ett ridpass i paddocken och idag fick jag min första WOW känsla när jag red! Jag tänkte galopp så börjar hon galoppera! Min häst är grym och vi har kommit så mycket närmare varann och snart kan vi börja kommunicera på riktigt!

Sen blev det tåget in till stan för att leta efter en present och köpte även jeans och en mössa. As nöjd med grejjerna. :)) Nu har jag ätit massor med tårta och god mat så det räcker för hela vintern. Och ett stort Grattis till min pappa som fyller år idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack:)

2010-10-10 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0