1a September

Ridpasset gick jätte bra igår. Red inne i ridhuset och det kändes verkligen annorlunda. Har inte ridit där sen 5 år tillbaka ungefär. Och då satt man på en liten ridskolehäst. Nu är man där med sin egna och det känns verkligen annorlunda. Men på ett bra sätt!:-)

Idag fick jag hjälp av en tjej som heter Malena. Som kommer att hälpa mig att rida Bella några dagar i veckan eftersom jag inte vill ta henne alla dagar i veckan och måste hinna med att plugga och sånt. Men hon var iaf jätte duktig på att rida och det här kommer verkligen bli bra för både mig och Bella! Hon kommer att hjälpa så himla mycket och det behöver vi verkligen. Kände mig ungefär som en nybörjare idag på häst ryggen och kommer behöva att börja om från början i princip. Men ska bli så himla kul och är faktiskt tagga på att få komma igång!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0