it was just a game

Fick ett brev med en lapp där det står med stora bokstäver "PERSONALFEST!" wii vad kul tänker jag tills jag ser den rosa lappen; Tyvärr är du för ung för fest denna gång.. Jahapp gillar att vara liten...

Hoppträning gick bra. Började med en uppvärmning som gjorde att jag trodde min sista dagar var kommen för mina stackars ben. Men nej inte ens träningvärk idag? Efter första språnget säger Karin "Oj den där hästen kan du vinna Grand National med" Hihi jag vet! Men blev inte så mycket hoppning första passet men blir mer nästa gång. Dessutom har jag fått en uppgift att jobba på så jag och Bella kommer inte att bli uttråkade.

Min morgon började inte alls bra även fast Sossarna bjöd på frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0