varför..?

Blev inget ridpass med Karin pga att hon blev försenad så passade på att rida ut i skogen med Bella. Malena hade byggt upp ett par hinder till oss i skogen. Så red dit och Bella tyckte det var lika kul som mig även fast hon undrade vad den där pinnhögen med ormbunkar var som hon skulle hoppa över! Fniss söta hästen! :-)

Sen blev det hem och duscha och dra hem till Jenny och snacka skit och kolla på film. Drog hem ganska tidigt pga sjukdom!
Kommer hem och går förbi festen hemma och går upp och lägger mig i sängen och somnar framför en film. Tills...
Mamma: ROOOSSAAANNNNAA HAR DU WAKA WAKA PÅ DIN SPOTIFY??
Ååhh så var man vaken igen.. Alla har trevligt iaf medans jag leker dj åt 40 +are!

Hittade grymt gamla bilder från Tunisien när jag kikade igenom ett USB!



Red på stranden, usch hur kunde jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0