Dan före dan

Känns skönt att slippa stressa med julhandeln sista dagen innan julafton. Jag var klar i god tid för en gång skull så idag var jag bara ner på stan för att agera smakråd och hänga med vännerna. På vägen hem köpte jag även en julklapp till mitt hjärta, 3 påsar morötter som hon ska få imorgon! Hoppas dem smakar gott bells!
Nu på kvällskvisten har vi suttit och skrivit julrim på julklapparna. Om jag får säga det själv så är jag lite stolt över mina egna rim. Jag som trodde att jag var urdålig på sådant! Får hoppas mina familjemedlemmar håller med mig bara...

Nu blir det snart att sova, för imorgon ska jag gå upp tidigt och börja min julaftons morgon med en barbacka tur på min prinsessa. ♥


Tomten: Jag vill ha såhär mycket snö imorgon när jag vaknar :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0