Funderar..

på om jag ska börja blogga seriöst eller att sluta blogga helt. Det kan bli kul men samtidigt jobbigt att behöva uppdatera så mycket.. Hmm...

I alla fall så har dagen rullat på bra. Timmarna på praktiken går så sjukt fort och imorgon har vi redan varit där i två veckor. Det känns väldigt kul att få göra annat än att sitta i skolan. Plus att man får lära sig så mycket nya saker.

Nu på eftermiddagen så har jag varit ute vid stallet och pysslat om min prinsessa. Hon går just nu på vintervila och har gjort det en vecka. Så idag tänkte jag bara gå lite med henne i paddocken. Men sen fortsatte det med att jag hoppade henne i longerlina eftersom hon hade så mycket energi. Vilket hon tyckte var jätte kul, alltså verkligen JÄTTE kul och visade det med en rad bakut sparkar och bockningar... soet hezt.

Men nu blir det film, antingen Star trek eller tomten är far till alla barn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0