21:19

Stressig dag, stressig helg, vet inte längre hur det är att leva en vanlig dag utan att ha saker och göra. Och får jag en ledig dag som inte är fullbokad hamnar jag i koma och sover istället. Även om det är skönt när de alltid är någonting på gång så börjar de ta på krafterna, men men nog om det. Dags för plugg nu, behöver göra en skit onödig och tråkig analys av Martin Luther Kings tal I have a dream som gör mig uttråkad av att bara läsa rubriken. Efter de så ska jag skriva ett eget tal.. Så började istället att facebooka, blogga och prata med vänner istället.
Men ska göra ett försök att vara en duktig flicka och faktiskt sätta igång nu så jag får sova sen! 

Cya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0