Fight For You

Tänk att man kan växa så mycket av att bara höra en enda mening. 
En mening som betyder så extremt mycket för mig, men innehåller så få ord. 
Något som en bara slänger ur sig, men som fått mig att tänka på det så mycket och le lite extra.
Att få höra någon ge en beröm om hur bra arbete man gjort med sin häst. 
Hon berättade att hon såg att Bella blev glad av att höra beröm från mig, hon tackade genom att böja sig och gick ner på tygeln ännu mera...Hon såg skillnad på en månad, tänk då vad ett år kan åstadkomma. 
Jag har insett så många olika saker, jag har för en gångs skull tagit tummen ur röven och förändrat många saker. 
Men det allra viktigaste som hänt är att jag äntligen förstått, jag förstår precis vad jag en gång hörde. Men aldrig trodde på. Men nu vet jag, att det är sant.

Jag är ägare till en väldigt speciell häst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0